hye :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
I'm talking, you're listening :D You're talking, I'm listening :D We're talking, we're listening :D I LOVE SUPER JUNIOR :D Let's TALK or STALK about Super Junior or other Kpop idol. Do follow me on Twitter > @KimLeeHyuk. On Facebook > Aina SuperJunior KyuHyuk. On Youtube > Poyozzz123. On tumblr > kpopluff. On Formspring > KimLeeHyuk and On any forums > LurveSuJu / KimLeeHyuk

Tuesday, December 29, 2009

Aku Suka SJ-World !!!!

yahhhhhhhh,,
eh2, lupaa...
assalammualaikum, annyeong !!!

akhir akhir ini ak slalu on9 kt sj-world.. *ayt xley bla*
best gila weh !!
byk info !!
gelaran ak skrg hnya la ELF....
ak nk SAPPHIRE ELF !!
yah, need to achieve on it !!!!
need to post more posts !!!
yahh,, spamming spamming baby !!!

and i got a lot of friends there,
those who are not the member of that forum...
shouting ::: GO AND SIGN UP THERE !!!!!!!! lol

wakakaka, bi hancuss meh ~

mmg best gila ~
mmg sj-w tlh klh kan facebook, twitter, myspace dan sgala mak nenek yg swaktu dgn nya !!
it's totally awesome !!!!!

i'm catching the place for SAPPHIRE ELF.. *brgn jek, post bru brapa ploh*
YAYAYAYA !!! KEEP ACHIEVING ON IT !!!
kawan ak dh jdi junior donator,,,,
dia bg bpa hengget ?? 20 ja.. wakakaka
xpe2... ak kejar ko yanaaaaa !!

bhahahaha, dh, kalo ak mepek..
taun dpn x suda2...

bye bye !!
annyeong !!

kanak2 yg
sedang gilakan
sj-world
mengganas !!


Monday, December 21, 2009

HidupKUH sebagai DUA watak~

asslammualaikum ~ annyeong !!
yeehaaaaaaa !!!!!

well, got something to reveal !! oh no !! NO WAY !! I WON'T REVEAL IT !! it's too personal.. :D
just wanna tell you guys about my life that got two characters in one body, where's another one character ?? there's inside me and i don't know where.. need to find it and chase it away..
it's making trouble to me ~

actually, i don't want to tell you about this... kokokokoko...
i just want to merepek in the pagi yg sunyi ini.. kakakakaka

woahhh... big congratulation to all CASSIOPEIA and BIGEAST.. they're doing a good job for FANSIGN 6TH ANNIVERSARY FOR DONG BANG SHINKI aka DBSK..

and i'm proud to see a banner made by MALAYSIAN CASSIE.. it's pretty awesome than others.. ekekeke.. MALAYSIA JJANG !!!

but, what happened to ELF ?? don't know meehhhhh.. i think there's also an activity just like cassie's having right now, but i missed out.. SO I'M SILLY ELF !! ish3...
need to be more ' true ELF' to support our beloved oppas, SUPER JUNIOR so that they can countinuously giving us the best !!!
SUPER JUNIOR JJANG FOREVER !!

well, on twitter, they're planning to make trending for KANGIN and KIBUM and i don't know when, AGAIN !, i'm SILLY ELF !! who's lagging about latest news.. how can i be like that ??
huh,, WAKE UP AA !!

and one more thing, my followers on twitter decrease day by day...
why ??
because i'm not following you back ??
WHO CARES ?????
if you don't want to follow me ~
don't follow me la ~
I NEVER CARE ABOUT THAT !!!!

i'm looking for those who want to paritcipate with me to create a community for ELF PERLIS meh ~~
tapi, awat hampa dok buat malu2 jebon, hah ??
haish.. it's okay..
there's a lot of my friends who addicted to kpop..
just wait and see what will happen...

heheh, what i've told you above, there's nothing much with the TITLE.... kaakakakaka...
if you don't like ~ SILA BLAH from this blog..

dh, kalo ak mepek dlm BI byk lgik.. linkop2... hohoho
bye bye !!
annyeong !~

apabila keboringan melanda
INI LAH HASIL NYA !!


seorang budak
yang boring
tahap dewa

Sunday, December 20, 2009

yeehaaaa !!!

mlm nih mlm untuk makan ~ ada psr mlm ~ yeehaaaa

hri nih ak keja brebut lptop ngn ank sedara ak ja..
dia nk tgok barney ak nk tgok suju ~
wahahaha
bgus2..

skrg nih dia dok dlm bilik ~
aminnnn..
leh ak gna ~
well, now my addict to suju become more and more and more and more and more !!!
just make it easy, SARANGHAE SUPER JUNIOR !! ELF ONESOUL !!

Saturday, December 19, 2009

Annyeong !!

yeehaaaaaaa
post kedua tuk mlm nih ~
nih la akibat kalo boring thp gaban~

nak crita psl KOREA... hohohohoh
diam ja laaa.. haishhh

ak ada ank sedara yg merangkap kwn ngek kuh *no kwn baik*.. wakakaka
mula2 dia ska BOF, pstuh dia stop.. then ak plak mnt KOREA...
then dia kata ak poyo minat KOREA,, cehhh
last2.. dia pon MINAT KOREA...
meh ak nk kata blik
HANG PON POYO !!!!!!!!!!!!!!!!!
mula2 dia dok ejek lgu SORRY SORRY
skrg dia dh gila lgu SORRY SORRY
mula2 dia dok ejek ak suka EUNHYUK, ak poyo la, ak ngek la..
skrg dia sndri ngaku EUNHYUK tuh pak sedara dia coz ak mak sedara dia..
wahahaha,,,
skrg ak suka SHINWOO (jeong yong hwa)...
dia pon ngaku SHINWOO tuh pak sedara dia gak ~
ak yg suruh
wahahahahahaha......
tp dia kata, ak kena setia kt pak sedara yg first iaitu EUNHYUK...
xpa2.. EUNHYUK, SARANGHAE !!!!
wakakakakakaakaka...

skrg nih dia dok gila kt SS501... ngaku KIM HYUN JOONG as her boyfriend !!
suka hati ang laa... jgn dok kaco laki ak ckop!!
SO, AS THE CONCLUSION..
DON'T TAKE EASY ABOUT WHO LOVES KPOP,
COZ YOU MAYBE WILL BE KPOP LOVERS also !!
wahahahha... terer x BI aku ??
well, ank murid bush nih ~
bhahahahahah...

so, tuh la akibat kalo boring sgt.. ni la jdii
ish.. simpati kt aku ~kukukukuk
dh2..

byebye ~~
annyeong !!

seorang bdk
yg sedang
voring
tahap gaban

tralala ~ malam yg lapo !!

hye hye hye !! assalammualaikum !!
annyeonghaseyo !! sawadikap !! vannakam !! ni hou ma ??
ngek tul aku ~

wanna tell you something, there's a girl keeps disturbing me ~ huh, hate that ! keep asking me silly questions, you thought i was a mkcik kaunter prtanyaan ?? no no ! i'm a boss of that mkcik !! LOL..
keep asking me the questions, huh, xsukaxsukaxsuka !! hua3...

but, hurm, just answer the questions, and one of the answer that i answered wasn't right..
bwahahahahaha... how evil am i ??

hoho, pasal tjuk post nih.. hadoii
MAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!!
CHEK LAPAQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ !!!!
agagagagagaga......
pstuh mak blas
WOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
MASAK SNDRI LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
amek !!! wakakaka...
*merepek itu bgus,, kan3 alya ?? wakakaka*

sbenanyakan, ak tatau nk tulis hape ~
lntak tok wan kuh ahh~
tehee~

waaaaaa... ak suka lgu jojo !! best gila vangang sehingga ak dh buat video lyrics on screen tuk lgu tuh !! boleh la melalak dpn lptop nnti !! yeehaaaaaaa !!!!

lgu sorry sorry answer pon lyn gak !!
hyuk my lalink was so hot there !!
he's murdering me !! stop doing that my sweetie !! bwahahaha..
mian2 to hyuk lovers..wahahaha

dh2.. ak merepek nih boleh mlinkop kan dunia~
out to twitter !!

follow me on twitter >>>>>>>> http://twitter.com/aasuperSILLY

yeehaaaaaaaaa

bye bye ~ annyeong :D

Tuesday, December 1, 2009

malam yg sunyi~

assalammulaikum pmbuka kata !!~

malam yg sungguh sunyi !! x tau nak wat apa
dgr lagu ?? tgok tv ?? online ?? mesej2 ??.. kedit xde okay !!
waaaaaaaaaaaaa... boring !! haishh... alya x online ~.. syera dh blah.. aleya cam mrh aku.. june unni x online gak.. unni moon lgi la x online.. hadoii.. buring mehh.. xpe.. ak chatting ngn meeya !! wahahaa..

currently tulis blog smbil dgr lagu MONSTER by SUPER JUNIOR !!! beh3 !!!
haku lyn sukira tdik !! eunhyuk kurus nk mmpos !! xpe..nnti ak bg mkn byk2 !! wahaha

mak ? ayah ? abang ? akak ? SEMUA DH TIDO !!! ak sorang jek yg x tido2.. lyn twitter meh !!
dh2.. sblum ak merepk.. bek ak stop !!
byebye !! annyeong !!

-boringness mkcik-

untukkuh merepek.. jgn dipedulikan !!

assalammaulaikumm !! meh meh baca aku nk merepek...

pada suatu hari, berjalan sekor kmbeng..
hoishhh.. ak x mo tulis yg nih... ak nk tulis mnda laen.. meh baca !!

sbenanya ak xtau ak nak tulis apa.. kan ak dh tulis kt atas tuh ak nk merepek !!

hari tuh ak tido pukol 2.. mak aku dh x larat nk bg ceramah.. hoho...
bgun pgi pkul 7.. bgus !! smayang subuh lambat lgik !!
mula2, yo yo ahh bgun awl.. huh, pukol 10 ak smbung tido blik !!
pukol 2 ak bgun.. tatau nak wat apa.. ak onlineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
pstuh tgok music bankkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
ada 2PMMMMMMMMMMMM !!! yayyyyyyyyyyyy !!
SHINEE pon adaaaaaaaaaaaaaaaaa
TAEMINNNNNNNNNNNNNNNNNN i lap u lah !! u lap me balek okay !!

pstuhhhhh, tatau nk wat apa lgi..
ak onlineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee smpai skrg nih.. tatau la mlm nih nk tido puko brapa...


skrg ak nk iktirafkan dirikuh sebagai TWITTER ADDICTED !!!!!!!
ahahaha.. i lap twitter so much bebeh !!!!!

ak dh gila ~ jgn layan .. kerna semua nih ak merepek !!!
tuh kan lumrah alam.. nak wat cmna !! aishhh...
dh2. baek ak stop sblom ak merepek lgik !!
byebye !! annyeong !!

suju-elf yg kurang sehat sedang menulis~

Friday, November 27, 2009

Salam Aidiladha !!

hohohoho.. hihihih.. hahahaha.. hehehehe..

hari nih raya !!! mula bangun then mandi.. pstuh pegi MASJID !! SEMBAHYANG RAYA !!
pastuh ikot mak akuh pegi tempat org korban !! beh maaa !!

nih gmba2 yg akak aku snap.. meh la kita tgok lembu pose maut yg mmg dh maut !!


amacam ??


fuhh... proses melapah !! wat daging bako !! yum yum yum !!

dh2... ak mls nk ltk gmba.. kang ak yg muntah jpgi !!
SALAM AIDILADHA !!

Thursday, November 26, 2009

Nak Raya Aidladha !!!

nak raya nak raya !!!
lalalala... best2 !!
raya taun nih umh ak ada wat knduri !! sapa yg bca nih !! meh la umh ak yek !!
mak kuh msk mcm2 , bak kata astro MACAM MACAM ADA.. tuh la...
meh2... wahahaha.. promot2 maa...

anda2 sekalian, baca nih ::

bila kambing xde selera makan,
anak lembu resah takut ilang parents,
lembu dan kerbau pretend jadik gila,
babi happy gila sebab x msuk islam,
unta blakon baik biaq nmpk cool beb !!
tuh tandanya RAYA AIDILADHA dah nk dekat..
so, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA !!!


raya haji dtg lagik,
lembu dan kerbau joget sorry2,
akuh di sini melapor diri.
nk ucap SELAMAT HARI RAYA HAJI !!

SALAM AIDILADHA !!

nak memberitahu anda2 sekalian tntg mkcik yg mengepost entry3 blog ini

assalammualaikum !! jwb2..

this girl is super silly !!
she loves kpop giler2 !
she's being addicted to kpop !
she likes nagging without reasons !
be nice with her so she might also be nice to you too
this silly girl really kuat ckp
people call this silly girl AA..
this AA mmg stupid mgkok hayun
don't believe her 100% !! she likes cheating okay !! wahahahahahaha
she's nice (i don't think so)
she loves whoever love her.. so.. marilah bersyang sayangngan
she's really likes to eat something that can be eat..
she likes yelling so much !
this mgkok hayun girl loves SUPER JUNIOR !!
this girl already married with SUPER JUNIOR'S EUNHYUK !! *brangan x abes2*
this AA also loves another kpop group.. too many groups to list here..
she loves to eat bihun sup or should i write as BEE-HOON SOUP !! pronounce it correctly !!
she always being scold by her teacher, mom, sis, bro,, but she likes it !! wahahaha

my BI is haprak, so, you think it's too bad ?? WHO CARES WITH YOU ?? no one cares..
she is a girl who addicted to kpop ~

--sekian tenkiu--

wahahahaha.. ak sndri yg taip nih okay !!

saja ja ~

assalammualaikum pembuka bicara ~
ngeh3...

kenapa tetiba ak nk post entry mlm nih ?? ntahh.. ak pon tatau.. tiba2 rasa nk post mlm nih.. wat je la.. xdak nya nk kaco idop org laen kan ???

apa ak nk crita mlm nih ?? hurmm.. tatau.. meh ak cite apa ak wat mlm sbtu ari tuh..

kak ak n pemily dia balik.. ili pon ada.. huh.. mkcik tuh ada ?? linkop umh pak cik wi wehh ~ parahhh... mula2 ak plan nk ikot kak ak p kedah.. tp.. sorry kak ina, org x mo ikot !! sorry !!
kami p kuala perlis.. mkn ikan bakar mehh !! sedap woo !! menjilat tayar kreta kancil beb !! wahaha.. masa ngn mkn, kwn ak yg gila korea msj ak, dia hbq yg MNET ASIA MUSIC AWARD live on V.. ak pon gabra aahhhhh.. NAK TGOK !!! tp, ak dok kt kola msa tuh.. cmna nk tgok ??
kami mkn dgn lajunya mggunakan enjin ferari cap kapak... !! wohooooo !!!
bila dh abeh mkn, balikkkkkkk~
ak masuk tnpa mmberi salam !! bagus toll !! trus p bkak V !! tgok G-DRAGON ngn perform !! best bhaii !! tgok seluar dia terkoyakk !!! muahahaha..
xpa2.. pstuh TAEYANG perform !! omg omg omg !! lagu WEDDING DRESS tuh !! best !!

then. lyn la MAMA smpai habeh, intan baek pnya online.. xpa2.. kami bg chance...
lps dia online, ak ngn ili plak online,.. kami layan YOUTUBE !! lyn apa ??
ahaha.. kami skod2 video suju arh.. tggu lgik !!
kami tgok video suju mai malaysia !! masing2 mcm org gila msa tgok tuh.. dok x dok mnjerit sorang2.. x ka gila cmtuh ?? ahaha...
bila dh habeh lyn vid.. kami pon tidoq la.. TAPI !!, x tidoq btoi2 pon.. kami sembang psl korea lagik !!! tgok jam, dh pukol 4.40 am.. so ? apa kami kesah ?? ahaha..
sembang pnya smbang, mak ak mai.. marah sbb kami bising,, org nk tidoq pon x aman !! ahaha..
last2.. trus diam ! kami pon tidoq.. wahahaha...
TIBA2 !!!.. BLACKOUT !!! hayunn toll.. dh la ak panas.. pstuh ili and her pemily nak blik dh.. xpa la.. biaq kat hmpa !! ak nk tidoq !! ak tidoq !!
esok nya bgus kul 7 smayang subuh.. bguih tol !! pstuh smbung tidoq ~~ whaahah
pukol 12.30 baru ak bgun !! terror tol !!! well... wakakaka...
bgus tuh, ak x mndi terus.. lyn TV lu mekk !!
akak ak pon mai tnya > mak msk pa ri nih ?
ak jwb > ntah..
ak kata > ak lapaq !!
kak ak kata > p la mkn brunch
ak pon > hah ??
kak ak kata blik > breakfast + lunch = brunch !!
ak pon >> ahahahah.. ok2..

dh2.. ak nk try online pstuh.. TAPII !!!, internet aku demam malaria ri nih !! internet x berdedikasi ri tuh !! ceihh.. ak lyn tv la.. lyn KBSW !! wahaha
ak tgok DREAM TEAM ! ada laki akuh !! *eunhyuk saranghae !!!*
pastuh akak ak mai tgok skalik...
dia kata COMEY LA BUDAK TUH
ak tnya SAPA
dia kata TUH
ak pon OWHH MINHO
ahahaha...

so.. hari tuh ak x online, ak cuma lyn TV ja !! wahahaha

-THE END-

Thursday, October 15, 2009

Saengil Cukkha Hamnida Donghae Oppa!!~

SAENGIL CUKKHA HAMNIDA !!
SAENGIL CUKKHA HAMNIDA !!
SARANGHAEYO DONGHAE OPPA !!
SAENGIL CUKKHA HAMNIDA !!
SARANGHAE YOU OPPA!!~
EUNHAE FOREVER!!
HWAITING!!~
I'M AN ELF!~^_^

Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri !!!!!!

Annyeonghaseyo!!!!

ak just nk taip nih :::

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN

MAAFKAN AKU JIKA AKU ADA MENYAKITI SESIAPA!!!

BERMAAF-MAAFANLAH KITA DI HARI DAN BULAN YANG MULIA INI!!!!


pantun dari ak ::::>>


Pergi ke kedai membeli halia,

Singgah sebentar di rumah Makcik Rohaya,

Kita bermaaf-maafan di hari mulia,

Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya!!!!




*x pelik ke pntun tuh?? ak yg reka sndiri maa*
*fenin pale nk pikir*



apa2 pon......
sekali lagi ak ucapkan!!!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!


*tulus suci lagi ikhlas daripada*
*miss suju a.k.a aina*

Monday, August 31, 2009

All About Super Junior!!!

~!! EETEUK !!~ - Leader

~!! HEECHUL !!~

~!! HANKYUNG !!~

~!! YESUNG !!~

~!! KANGIN !!~

~!! SHINDONG !!~

~!! SUNGMIN !!~

~!! EUNHYUK !!~

~!! DONGHAE !!~

~!! SIWON !!~

~!! RYEOWOOK !!~

~!! KIBUM !!~

~!! KYUHYUN !!~ - The Magnae

Thursday, August 20, 2009

Super Junior Snap2!!~~





setakat ini je lah beta letak pic2 SuJu (DBSK pon ada..).. malasss nk update woo!!!..
hwaiting!!!
~annyeong!!~
~byee!!~

Tuesday, August 18, 2009

Super Junior Gee Cover



Video nih MV Gee Super Junior Version..
Penyanyi asal lagu nih>> SNSD (Girl's Generations)..
So... Enjoy it...
!!!! Super Junior Hwaiting!!!!
~!! SuJu Gee!!~

Monday, August 17, 2009

HoHoHo!!! Pizza Hut !!!

15 Ogos 2009 - Sabtu

hohoho... hari nih... eh2.. bkn hari nih tp hari sbtu ri tuh... lalala.. ak ngn ain KK, tiah, shita n huda telah menyerang pizza hut!! 2 org awam cedera dan tiada kemalangan jiwa... wakaka..

pagi2 kt skolah.. ada smbutan kemerdekaan... bawa enpon!! org nyanyi lagu merdeka.. ak ngn geng2 ak nynyi lagu korea.. baguih betoi ank pak MH nih.. ahaha.. smbutan kemerdekaan cm smbutan org ninggal jek.. x meriah lgsung.. mybe ckgu fokus untuk trial form 3 kot.. xpe2.. hoho.. bila dh masuk kelas.. ckgu x masuk klass. apa lg... masing2 pakat on enpon la.. masing2 buka lagu apa yg ada lam enpon.. aku of coz la lagu koreaa... ahaha... buat sementara kami melalak lagu koreaa.. ahaha.. kesian kakak form 4 kt bawah tuh.. org pkai mask kt idong.. dorang guna mask tuk cover tlinga.. wakaka.. sorry ye KAK!!!.. tggu punya tunggu.. ckgu x masuk jugak... xpe2.. kami lagi happy.. huwee~~.. ari tuh kmi x blaja.. masing2 play lagu korea jekk.. huwee..

dh abes skola tuk ri tuh... pegi letak beg kt anjung then trus otw g pizza hut... pizza hut!!! here we come!!!... wakaka.. ain KK, huda, shita pegi dulu ckit... ak ngn tiah lmbt ckit... kami g skodeng enpon.. smua kdai kmi skod2.. kdai mamak jek x pegi... huwee.. xpe2... pstuh sgh kedai buku jap.. tiah beli buku DORA E MAMON!! wakaka... minah nih mmg hantu doraemon.. apa yg best pon ak xtau..

continue our journey to pizza hut.. bila dh smpai kt pizza hut.. x trus masuk pizza.. kami pegi watson jap.. sbenanya bukan nk beli barang pon tp nk masuk tmpt aircond.. ahaha... masa tuh mmg panas gila siott... dgn dahaga lgi.. xpe2... bila dh stabill.. trus masuk pizza... kami cari port yg leyh nmpk smua org.. boleyh skod.. muahaha.. hoho.. kami order hawaiian chicken n island supreme.. hoho... sedap woo... pastuh add ice cream apa ntahh.. mousie apa ntah... layannnnn~~.. masa nk bayar tuh terlupa yg pizza kan ada gov tax... dh la bawa diut ngam2 jekk.. fuhh.. selamat.. tiah bawa duit lebeyhh..

bila order dh smpai.. tggu bapak lagi... melantakk arr... hoho... sedap hgga mnjilat tapak kasut nike... wakaka... masa nk mkn tuh masing2 takot kot2 ada byrn laen.. wakaka... nk guna tisu pon takot2.. takot kena charge... ntah pape... ahaha... masa kt c2.. ak ada rec video.. tp tanak letak cni.. huwee... pling best tuh... masa tuk dessert... huda ntah pape... keja dia maen ngn sudu jek.. ckit2 jilat sudu.. xpe huda.. nnti ak beli satu dozen sudu tuk ang yek.. ok2... dh habeh makan2... smua pon blahh... duet kami bayar cukop2 jek.. nmpk sgt duet ngam2 masa byr tuh..

dh habeh bukannya otw balik.. ain KK ngn shita trus blahh... ak, huda n tiah pegi watson plakk... kakak watson tuh sengih2 jek... ahaha.. xpe2... tiah beli menatang apa ntahh... lps dh beli barang trus blahh... x blik skola ag... sggh the store jap... tiah beli apa lgi ntahh... pastuh huda g tnds... tggl la ak sorang.. pastuh huda dtg n jerit2 ntah pape... sbenanya purse dia trtinggal lam toilet.. gabra gila minah tuh... trus tarik tgn ak ajk g toilet.. ak jugak yg bayar duet masuk toilet tuh.. cehh... xpe2.. bila dh settle smua hal.. trus blahh ke skolaa.. smpai skola.. ak kol mak ak.. mak ak dtg amek.. trus blah..

blik umh... smayang zohor n asar.. thenn tidoo japp.. (kena marah sbb tido pas asar..) pdn muka..
then makan nasi ckit... pastuh online smpai kul 2 pagi... muahaha...
~sekiann~
tamat!!~
~byee2!!~
~annyeong kyeseyo!!~

p/s:: huwee!!

Friday, August 14, 2009

I'm Happy!!!! Don't Know Why...

ak happy gler buat masa skrg... ak pon tatau kenapa... mybe bcoz my frenz kot.... my frenz are the best frenz that i've ever found!!!!! my frenz also oweys support me, oweys happy and that's why i'm also happy... huwee~~.. my frenz in the same boat with me laaa... like chatting so much while teacher not in the clazz... that's our feveret hobby!!! hoyeh2...

ak juga happy sebab Super Junior!!!! mybe you think that i'm a crazy person coz i'm happy bcoz a KPOP idol that i've never meet before and never have a chance to meet them.. but i hope i will meet themm... SuJu!!!.. it's gonna be crazy to someone who do not understand me... but my frenz understand me kot.. coz my frenz also fan of KPOP idol... huwee~

tpi x smua my frenz yg buat ak happy... ada yg buat ak bengang gila2.. tapi x la bengang sgt2... ok2 je la.. tapi i'm happy coz major of my frenz make me happy.....ahaha... meh ak nk listkan my frenz and dorang pnya perangai...




+ Aini (tiah) + budak nih perangai dia pelik ckit... tapi beh kawan ngn dia.. dia nih mmg satu kepala ngn aku... dia pon mnt korea gak.. tapi minat ckit2 jek... ahaha... xpe2...
Tiah!! we're friend!!!
+ Huda + budak nih mmg gila2... perangai pon agak pelikk... ahaha... tapi dia nih mmg satu kepala ngn aku.. dia nih mnt gila2 ngn Korean.. sama ngn ak... muehehe... kalo satu hari x cite sal korea.. mmg x sah...
Huda!! we're friend!!!
+ Ain + budak nih baik... sopan jek... beh kwn ngn dia... antara smua kawan ak.. dia la yg paling baek.. ahaha...
Ain!! we're friend!!!
+ Ain KK + ini pon ain gak... tapi dia ketua klas... huwee~.. dia nih mmg fan gila2 kt korea esspecialy TVXQ (DBSK).... dia nih pon kalo x cite sal korea sehari x sah!!
Ain KK!! we're friend!!!
+ Aina + nih satu lagi fan korea... dia pon minat SuJu gakk... tp more to DBSK lagii.. ini pon sama hal gak.. kalo x smbang pasal korea mmg x sah.. ak suka kalo smbang sal korea ngn dia.. sbb dia mnt korea dari dulu lgi.. so byk info yg dia tau pasal korea..
Aina!! we're friend!!!

+ Farahin + ini pon sama gak dgn yg dia ats2 tuh... nih pon minat korean sgt... ak thanks sgt2 kt dia nih... sbb dia la ak minat korea.. thanks farahin!!... dia pon more to DBSK gak..
Farahin!! we're freind!!!...
+ Aisyah + dia nih dok sbelah ak dlm kelas... perangai mmg plik tp beh kwn ngn dia... dia nih pon mnt korea... tapi x mcm aku minat.. dia mnt lee junki jekk sbb junki sorang jek yg dia knl..ahaha...
Aisyah!! we're
friend!!
+ Syam + nih pon perangai sgtlah pelik tapi beh kwn ngn budak nih.. kalo smbang... 1 miggu pon xpe... wakaka... ahaha.. dia nih peminat liverpool n slalu kata man u looser... dulu ak xleh arr... skrg dh ok.. sbb ak pon dh x mnt man u n ak mnt liverpool.. wakaka...
Syam!! we're friend!!!




so... conclusion nye.... ++MY FRIENDS N ME ARE KOREAN LOVER!!!++ except SYAM... ahaha... sbb syam fan barat... wakaka...
one more conclusion!!.... ++WE ARE BEST FRIENDS!!!!!!!++ hoyeh2...


p/s::: BI ak linkop oww.... wakaka... suka aty mak bapak i larr nk taip BI or whateva... ahaha..

Wednesday, July 22, 2009

Gempakkkkkkk Gilerrrrr!!!

18 Julai 2009 - Sabtu

Beh glerr ari nih wehhhh.... aku, akak aku, ank sedara aku, tiah ngn huda pegi tgokk wayangg.... cite pe??? of coz la Harry Potter and The Half Blood Prince.... lyn glerr wehhh cite tuh... mencengkammm di kolbu woooo......lalala.... otw dari rumah kul 2... wayang start kul 3... wakaka... terlepas 15 minit... frust aku... xpe2.... saba je la.... smpai tuh bkn trus masuk pnggung tapi tggu akak aku cari parking sikit pnya lama... ak, tiah ngn huda turun dulu pegi beli tiket.... ak, akak aku, tiah ngn huda telah menguntungkan toke jual popcorn kt situ... mau x nye... smua rmbt popcornn... bkn yg pling murah... tp yg pling mahal(large tuhh...)...ahaha...

masa kt lam wayang ak x leh concentrate tgok harry potter sbb jiran sbelah kanan ak baek pnya dorang dating... cehhh..... nk dating cari wayang... pehal.... cari arr jmbn truss... free jek... xpe2... ak trus kan melayan dua cite iaitu di depan n di tepi ak...

cite tuh mmg beh... pling best part harry ngn prof dumbledore pegi cari hocrux voldemort... mmg layan glerr part tuh... takut pon ada... excited pon ada... mmg bestt arr..... tp pling ak nympah... byk glerr part yg dorang potong.... dh la part yg dorang potong part climax... part yg harry lawan ngn voldemort tuh... frustt denn..... x lepas imigresen ke??... aiyarkkk.... xpe la... tgok je la... alang2 dh beli tiket... kita teruskan menonton... ak rasa cite kt sbelah ak baru je nk smpai ending.. xpe.. ak biarkan... mls nk layan....

layan pnya layan.... dh abess... ada la lam 2 jam 45 minit kami dok lam wayang tuh... ank sedara tido jek... ye la... dia bkn paham apa pon yg dia tgokk... biarr arr... walopon byk part yg dipotong... tp layan wooo harry potter kali nih... byk crita CINTAAA....wakaka.... dia pnya ending ak lgsung x paham... xpe la... nnti ak tgok blik kt internet... pe susahnya...

bila dh abes tgok wayang tuh bkn trus balik.. paham2 la org pompuan bila dh ada kt shopping complex... pegi la shopping2 lu... x beli pape pon... tiah je yg borong lebeyhh... minah tuh bkn boleh pegi kedai baju... kalo boleh dia nk rmbt smua baju tuh skali skali ngn toke kedai tuh...lalala.. lps dah shopping,,, g pulak melantak kt kedai tok wan ak iaitu KFC..wakaka...

lps melantak... kami on the way ballik la... x kan nk tido situ kot... on da way blik kul 8 smpai lam kul 9.15... bila dh smpai.. trus mak tiah mai amek... xsmpt nk gosip lu... huda ngn tiah pon blahh...

masa lam umh ak ngn kak ak smbang2 la pasal harry potter... akak ak kata ni la movie harry potter yg pling boring... ak pon ye kan jek... movie pling best yg ke-3 arr... Harry Potter and The Prisoner of Azkaban... mmg lyn glerr....

tu je la yg ak nk cite... walopon ak lmbt post... tp tetap best gak nk cite nih...wakaka.... sbb posmen cuti la nih...ahaha..... ok arr.... ~TAMAT~...lalalala..

Harry Potter Series
  1. Harry Potter and The Soccerer of Stone - best glerr... harry comel lg masa nih....
  2. Harry Potter and The Chamber of Secret - mmg best sgt... sbb time nih la harry lawan ngn voldemort n harry menang... oyeh2..
  3. Harry Potter and The Prisoner of Azkaban - my fevret lorr..... bagi ak nih la movie yg pling best n x boring.. ak tgok 4 kali dh n baca bku 3 kali dh... x boring pon..
  4. Harry Potter and The Goblet of Fire - ak x tgok yg nih.. baca jekk.. mmg beh sbb ada cedric diggory(robert pattinson)... masa nih la yg pling byk part lwn Quidditch.. beh woo..
  5. Harry Potter and The Order Of Pheonix - ak x tgok n x baca lagi... tp kawan ak kata behh... cite nih cool jek tp menarik...
  6. Harry Potter and The Half Blood Prince - beh woo... dorang smua dh matured... tp byk part yg dipotong... tp still... layannnnnnnnn...
  7. Harry Potter and The Deathly Hallows - ni x kuar lg... ak baru baca buku dia... kalo ikot buku mmg gmpakk glerr... tp akak ak kata harry potter movie's yg ke-7 xde...waaaa...xpe la... baca jekk.... bestt wooo... the last harry potter nih...
p/s::: sapa x tgok harry potter nih mmg rugi glerr... walaupon byk cut.... mmg gmpakk siottt.....

~Harry Potter Forever~

Friday, July 10, 2009

The Best Video - Sorry Sorry - Super Junior



ni lah group yang ak minat buat masa sekarang... ni lahh....
SUPER JUNIOR!!!!!.....
aku minat EUNHYUK, KYUHYUN, RYEOWOOK... n SMUA AHLI SUPER JUNIOR...
smua nsem2 gila...lalala...ahaha...
ni lagu dari album SuJu yg ke-3..
tajuk lagu nih SORRY SORRY...
behh wooo...
tarian SuJu..... perghhhhh.... smart gilaa.....
tgok arr...
Ahli2 Super Junior:::
Eunhyuk(paling terror menari n rap woo..)
Kyuhyun(sora sedap gila... paling muda.. mengancam!!)
Ryeowook(paling kecik n paling comel...)
Yesung(comeyy woo... sora sedap sgt..)
Sungmin(sora sedap nak mmpos!!)
Donghae(playboy woo... )
Shindong(paling chubby..)
Heechul(second tertua.. muka cam pompuan..)
Eeteuk(leader SUJU... paling tua..)
Shiwon(paling gentle> kawan ak kata..)
Kangin(paling kasar.. cutee woo..)
Kibum(terror speaking english... cutee..)
Hankyung(chinese guy... nsemm woo...)
~Super Junior The Besttt!!!!!!~

Persembahan Drama!! Beshh Awww....

arinih grup ak kena present drama... beshh aww....
drama tuh tajuk___........ amek lam buku komsas jek...wakaka... tp best oww....nnti ak gtau sapa yg pegang watak eh....

kami prektis 2 ari jek... ckgu suruh ak hafal skrip.... ak jawab "maaf ckgu... saya x mo hafal" =p.. lalala... meh ak nk gtau pasal ari2 yang ak prektis...

Rabu - 8 Julai 2009 (cam nk wat karangan jek..)

katanya latihan nak start kul 3.30 lps skola abeh.. tp.. ain KK ngn tiah pegi kangar plakk... adoii... tggu la dorang blik.. latihan start kul 4 ahernya... ri nih mmg prektis sehabeh boleh lah... part huda pling best... bdk tuh dah la smmgnya muka lawak... dia tuka sora... lagi la xley blah... lawak oww... kami prektis pnya prektis.... tetapi diganggu... ada bdk asrama bawa laptop... stop prektis jap... kami men game lu...=D... ak xmen game... game bdk2... xmo ak... ak, tiah, ain ngn huda pegi kat satu port... kami gosip2....walala.... mengalah mak bedah woo.... pastuh.. ain KK pggl... dia kata nk smbung prektis... ak ngn geng2 gosip pegi tmpt blatih tuh... kami prektis satu round jek sbb dah x larat meyh... smua dh igt nasi ngn kicap kat umah arr tuh... ok2 xpe.... kami blah lam kul 4.45... prektis jap je.. sembang yg byk....

Khamis - 9 Julai 2009

arinih pon kata nk start prektis kul 3.30... xjd gak... tiah ngn ain KK pegi kangar gak ri nih... tiah nk beli nombor... nombor???... no fon baru larr.. dia ajk ak pegi... huh... tenkiu je la.. maleh den nk pegi... start lam kul 4 gak... ish3.. pe nk jadi la hampa2 nih.. ak dah pesan kt budak asrama yg bawa lptop tuh... ak nk guna lptop dia jap.. ak bawa pendrive ri tuh... kami play lagu.... x jd2 gak prektis nih... xpe2... masa tggu tiah ngn ain KK balik... ak play video Sorry Sorry - Super Junior.... smua bdk2 asrama meh tgok video tuh... dorang kata smart gila SuJu pnya tarian... tankiu2 kerana memuji bakal2 suami ak... wakaka... =p... tiah ngn ain KK dh blik... kami prektis jap je... lam 20 minit 49 saat jek... lps tuh smbung blik tgok video... ahaha... xjd keja kami nih.. petang tuh prektis jap je... masa yg len kami tgok video jek...walala.. nsem giler SuJu nih.... xley ak.... lam kul 5.00 kami blahh.... menanti esok~~...wakaka..

Jumaat - 10 Julai 2009

arinih ak bgun lmbat weihhhhhhh.... kul 6.52 baru bgun.... wakaka.... trus mandi... get ready then trus pegi skola.. waaa.... kena tulis nma pelajar dtg lmbat... bagoz2... ak suka.. =p.. xpe2... trus pegi dewan az zahra.. ada bacaan yaasin.. lps nih BM.... chaiyok2!!...
kami naik ke klass... ada usrah jap... masa tuh ak xdgr pape pon yg akak tuh ckp kt dpn... ak tgh baca skrip tuk drama... padahal x masuk lam pala otak gak... haishh...
geng2 ak yg len dh hafal skrip dorang.... aku?? ak x hafal pon... nk hafal mende... blik skola trus tgok tv pastuh online smpai tido...walala.....xpe2...
ckgu dh masuk....waaaa....gerun.... ckgu pggl grup ak pegi dpn... nk start drama dh nih...
kami setup kan benda yg patut disetupkan... tiah bawa burung menan... beh arr men burung tuh... sbb dia amek watak yg memerlukan burung tuh... xpe2... kami start berdrama... ak jd busu... busu org pes yang masuk... lps tuh ana... lps tuh mak teh... lps tuh alang... lps tuh lambak.... lps tuh siti... lps tuh sulung.. lps tuh peguam... lps tuh bomoh..... apa punya byk lps tuh daa.... ok2.. kami start la drama kami...ada satu part nih ak kena tuka sora jd sora org tua.. ak tuka je la.... ak jadi orang tua jawa....lps da abes berdrama... ckgu puji kami smua.... ckgu kata "BAGOS!!"...ahaha... sbenanya drama nih oral test... hadoii... ak dh la x hafal skrip... men ckp je masa drama td... tp ckgu kata smua lulus... smua dpt A.... yeyey!!... pastuh ckgu kata kat ak... nape td jadi org jawa??? ak sengeh2 jek..wakaka... ~end~...ahaha..

Watak2 dlm Drama PENUNGGU PUSAKA...

Aku (Aa) ~ Busu - sorang yg blur tp gila2 bahasa tp cerdik sikit...
Tiah ~ Alang - pendiam tp garang.. suka bela burung...
Ain ~ Sulung - paling tua... mudah terpengaruh
Huda ~ Peguam - tolong baca wasiat jek..
Ain KK/Fairuz ~ Lambak - tamak gilaa.... abg siti... (ank tiri)
Afina ~ Siti - adik lambak... prangai cam abg dia.. tamak gak... (ank tiri)
Aina ~ Bomoh - pandai klentong org... asyik mntak pengeras jek..
Aneena ~ Ana - pling kecikk.... adik kpd busu, alang, sulung....
Farahin ~ Mak Teh - mak sedara smua makhluk di atas nih..
Shahirah/Mizah - suara latar....

Sinopsis Drama PENUNGGU PUSAKA

anjang b kotot bapa kpd busu, alang, sulung, ana dan bpk tiri kpd lambak dan siti dah meninngal.. dia menyuruh seorang peguam membacakan wasiatnya kpd ank2nya... lambak dan siti x puas hati dgn keputusan wasiat bpk mereka... mereka cuba2 menyuruh sulung dan alang menjual tanah pusaka yg diterima mereka... tetapi mereka x mahu... lambak pegi jumpa bomoh then mntk tolong bomoh tuh... bomoh tuh dh la gila duit... masa lambak p jumpa bomoh... busu ikut lambak dari belakang.. bila lambak dh balik... busu tiba2 macam kena rasuk.. dia pggl lambak dan menyuruh lambak untuk membatalkan hasrat lambak nk beli tanah pusaka itu.. last2 lambak setuju.... bila lambak dh balik umh dia.. busu ok balik... busu gtau kt alang, sulung, mak teh n ana yg dia pura2 jek... nk bagi lambak takot... ~end~

(ak x paham ending dia...... ???)


p/s::: masa blakon tuh.... hadoiiiii... xley ak... nk tergelak jekk..... lalala..

Thursday, July 2, 2009

Haku Dah Tatau Nak Crita Apa Apa.......

ak taip ckit je neyhhhh.....
nnti ak editttttttttt..............
malehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Wednesday, May 13, 2009

Adoiiiiiii!!

uittttttttttttttt......

nk cite ckit nih...... ari tuh ak ngn geng ak(tiah, ecah n huda) g le window shopping kt the store...... kitaorang pegi masa break tuk latihan choral speaking.... kwn2 ak bli la barang2 yg dorang nk beli... ak x beli apa2 pon..... nk beli menda.... bwk 4 hengget jek... dah la nk mkn lgik..huh... si tiah nih keja kuar msok kedai jual aksesori.... cina kedai tuh asyik geleng2 pale jek tgok kwn ak sorang nih....ish3..... dia nih nk beli getah rmbot.... tp x beli2 pon... sekeh kang....

pastuh kitaorang msok la kt lam the store.... kitaorang g la bhgian jual bju laki2.......ecah dok usha sweater.... ak juin skalik.... sweater tuh mmg cum wehh.... sorang lgik nih dok usha..... ntah apa yg dia usha.... huda dok diam jek........ pastuh kitaorang g la kt tgkat atas..... tiah nih kata nk beli penyepit rmbot... tp x beli2 gak... nak mkn sliper tol la dak nih.... dia kata penyepit rmbot tuh mhl... mmg mhl pon... satu penyepit hrga rm10.90..... gile mhl.... penyepit ke pe??..

pat nih ak bengang gler2.... tiah nih slamber ajak ak g blik kedai cina td tuh.... cina tuh senyum2 kt kitaorang.... sehat x amoi??....hahaha.... last2 bli gak si tiah nih getah rmbot.... ish3... nk beli menda tuh skit pnya lama.... huda keja bising2.... dia kata lapo gler... sabo huda... japgi kata melantak...

x abes lg...... ecah plakk ajak g pusing2 tgok wallet..... adoii.... ak da skit kaki nih.... kitaorang pon pusing2 la tgok wallet....cntek2 wooo wallet yg kitaorang jmpa... dah abes dah shopping nih... nih bkn window shopping nih.... dorang borong gler... ak ngn huda tgok jek apa yg dorang beli... huh.....

pastuh kitaorang g mkn..... huda, ak, tiah oder bihun sup... lyn gler.... ecah tgok jek(msa lam klass ngadu kat ak yg dia lapo.... ceh...td xnak mkn..).... masa kitaorang mkn... ada sorang mamat nih keja usha kitaorang mkn jek.... pe kes??.. ak ngn kwn2 ak normal... xde yg xckop sifat... smua ok.. ak mkn ngn sdu ngn garpu... bkn mkn ngn kaki.... dia tgok kitaorang cam ak ngn kwn2 ak nih most wanted people in da wel tuh.... smbil2 dia usha.. dia gelak2... ak sekeh pale kangg... lam hati ak nih.... xlama nih akan ada org mkn kerusi.... xpe2.... kitaorang wat dunno jek...

pas dah shopping n mkn2... kitaorang pon blahh.... penat gler jlnn..... ak ngn huda jd mangsa tiah ngn ecah.... len kali nk shopping tuh... spare la kasut roda ke pa... lam pale otak ak igt bantal jek.... tp pastuh kena g blatih choral speaking....xpe2.... tuh jek yg ak nk cite...hahaha..

lpas dah habeh blatih... smua dak choral pon blah.... masa kt umah... ak tido jekkk... mak ak bising gler.... sabo2 mak....

bhaya siottt kuar shopping ngn tiah n ecah nih.... kalo bleh smua kdai diorang nk usha.... mmpos sapa yg ikot dorang... ak dh rasa...

Saturday, May 9, 2009

Besday Aku Hari Nih......yeaaaa!!!!!!!

yeaaaaaaaaaa!!!!!!!

9 Mei 1995


Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Aku
Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Aku!!!!!


hahahaha........

Sunday, April 26, 2009

Padan Muka Ko!!!!!!!!hahahahahaha

uitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

ari tuh masa hari sukan kt skolah ank sedara ak ada satu kes yg mmg memalukan....... cita dia cam nih..... time penghjg acara pnympaian hdiah, ade mamat nih mng acara 4x100... die pun ngn muke bgganye mcm bru tau dpt jd PM nek ats pnts nk amek medal.... time nk nek tgga tue dia jln cam model antarabangsa mng award best model in da wel, skali kaki trpeleot daa... trgolek sorg2 kt ats tgga.. mukan cam buah nangka jatuh tpi cam berokk ngh bergayut terjatuh..... dh lah masa tu ada photographer mjala skolah tgh amek gambr.... konfem gmbr tu jd event of the year...... dhlh mamat tu glamer kt skola.....tpi dia wat tatau jer.... ngn selamba dia nek ats pnts and amek hdiah then blah truss..... mesti malu giler.... da la die tuh bnyk fans....... habeh awek cun larikkk...... padam muka ko....... ak xsmpt nk capture gmbr die jth...... kalo x msti lg best...... len kali jln bebaik ler......



p/s::::: nak nek pnts tuh jgn kontrol cun or ncem sgt...... wat bodo jer cam bru dpt tau korunk dpt nombor last lam klasss........ kalo dh over sgt.... cam nih la jdi nya...... selamat la ak x brapa hengat nma dak laki tuh... kalo x....... malu glerr dak laki tuh.....

Friday, April 24, 2009

Huhhhhh!!!!!


uiitttttttttttttttttttttttttttttttttttt....

xde pape ponn......... boringggggggg siot ri nih...... nape hidop ku ini selalu boringggggg thp baboon meneran????...... spenderman!!!!!!!!!!! help me!!!!!!!!!.........boringgggggggggggggggggggggggg gler..........huh........ keja kolah dh la berjebah- jebah...... mggu dpn ada hari koku plak......... adoyaiiii..... lingkop aku....... berokkk kt atas tuh gmbran akuh....huh.......



p/s:::: spenderman tuh hero akuh...... jgn jelezzzz.....hahahahaa......... boringggggggggggggg

Monday, April 20, 2009

Post Yang Tak Bertajuk....

uittttttttttttttttttttt

sbenarnye xde pape pon........huahuahuahua......... boring siot hari nih.......... homwek berjebah-jebah.... huh!!!!......... spenderman!!!!!!!!!!!! tolonggggggggg..... ak nih asyik2 spenderman..... ska aty ak rrr........(otak x brapa stabil lg nih).........hrp maklum.......hahahahahaha.........boringgg gler...... xtau hape yg nk ditulissss.........






p/s:::: borinngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Friday, April 17, 2009

Budak Klass Aku Punya Kesah.....

uittttttt

dlm kelas ak ada 31 org...... smuanye gegurl...... sbb kolah ak kolah pompuan jer......so laki xder mknanya....... beh woo... xla asyik kena buli ngn dak laki..... bacalah kesah kawan2 ku ini......

1) Aku(Aina)--> boodak paling saiko dan mangkuk lam klass........ skali ckp xkn berhenti punya.......kalo pasal mknn mmg laju cam kilat woooo.... klau sal homwek... jgn tnya ak.... ak akn start wat homwek bla ckgu kata nk amek bku esk....... mlm tuh la sebok gler.....
2) Aini--> geng ak nih... ada 2 org Aini lam klass ak....... ska sgt nyanyi..... naik bingit tinge ak...... sori wei....;-p.... dak nih cam
radio la kt lam klass.... ska sgt lepak bwh meja... ak pon tatau apa behnya lepak bwh meja..
3) Ain--> geng ak gak nih.... boodak nih baik.....sopan jer.... sapa nk amek jd nantu meh amek borang kat ak..... ak ngn dia minat sgt harry potter...satu kapala...
4) Huda--> dak nih mmg tiut.. tapi.. tido...tido...tido.... tu la keja dia.....klau tnya sal homwek... dia akn jwb arinih mana ada homwek... pagi esok tuh.... kalut gler nk siapkn homwek....huda....huda... tobat la wehhh...
5) Aishah--> dok sbelah ak kt lam klass..... homwek mmg cpt siap.... kalau dh bgn dri tmpt duduk...mmg susah nk duduk blik...cam ada paku atas krusi dia tuh.......
6) Afiq--> nih dak pompuan tau.... nma dia afiqah.... brutal siot.... ak tatau sgt sal dak nih... ska nyanyi.... sore cam laki woo....
7) Syam--> kamceng ngn afiq..... diorang la dak laki lam klass ak.... tp diorang pompuan tau..... syam nih jgn kate apa apa.... sore dia skali dgr cam dak laki..... minat sgt fernando torres ngn liverpool.... liverpool looser.....;-p...hahaha
8) Ain(KK)--> nih la ktua klass ak...... dia ada geng... 5 org smuanyer... japgi ak citer... dia nih cam kilang novel..... nk novel??... mntak je kt dia... minat tvxq.... sbagai ktua klass... dia sporting la gak.... tp bla dh marah..... JANGAN TEGUR....hahahaha..
9) Aina--> nih la geng ain yg pertama... minat tvxq gak.... ak slalu kompius bla org pggl nma dia... sbb nma dia ngn nama ak sama... diam je kalo tgk dri luaran... bla dh bka molot.............
10) Farahin--> nih pon geng ain gak...... mnt tvxq gakk.. bla ak ckp ngn dia... rasa cam dok kt KL.. ak x amek tau sgt sal dak nih..
11) Anwariah--> nih kawan skolah rendah ak.... tp ak xrapat sgt ngn dak nih.... so.. xbyk tau sal dak nihh....
12) Syikin--> kawan bek anwariah.....xtau sgt sal dak nih...
13) Wardah--> bes kawan ngn dak nih.... x amek tau hal dak nih...
14) Yani--> x kenal sgt dak nih...
15) Nabila--> x amek tau hal dak nih...slalu pggl kt ak miley.. ak pon xtau apa sbbnya..
16) Madihah--> dia nih ada kembar... tp dok klas len..
17) Nadhirah--> minat novel sma cam ak.......x amek tau hal dak nih...
18) Shita--> pon minat novel gak.......x amek tau hal dak nih...
19) Atikah--> pon minat novel gak.......x amek tau hal dak nih...
20) Aini--> ni 2 pupu ak..... dak nih diam je..... bkn cam ak....
21) Umaira-->x amek tau hal dak nih... xrapat sgt
22) Amira--> x amek tau hal dak nih... x rapat sgt
23) Azwa--> ok la dak nih.... x amek tau hal dak nih...
24) Amira--> x amek tau hal dak nih...
25) Najihah--> terer men boling.... x amek tau hal dak nih...
26) Syakirah--> pengawas kt lam klass ak..... sopan dak nih.....
27) Shamsir--> kwn baik syakirah...... x amek tau hal dak nih...
28) Aneena--> kwn bek ain gak.... beh kalo smbang ngn dia.... walaupon dia diam....
29) Afina--> geng ain gak..... nih penolong kk..... x amek tau hal dak nih...
30) Fairuz--> beh kwn ngn dia.... mnt novel sma ngn ak......
31) Syahirah--> mnt novel gak...... beh smbg ngn dia.... kalo smbang... msti sal cita lam novel pnya.....




p/s::: lps baca tolong komen....... kpd kawan2 ak.... sori wei kalo ak x tulis pape tntg hmpa......

Wednesday, April 15, 2009

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

uittttttttttt

mak!!!!!!!!!!!!! tolong!!!!!!!!!! keja kolah manyak gler siot.......... ckgu kasi homwek cam pasnih kita cuti setaun...... wa ckp lu....... spenderman!!!!!! help me!!!!!.....hahahahaha...... sapa2 ada jmpa dia kata ak krim slm eh.........huhuhuhuhuhuhu......... pada ckgu yg kasi homwek nih..... jgnla mendera anak2 bangsa m'sia..... mau pecah otak ak....






p/s:: doktor suruh mkn ubat 3 biji skaligus...... gle ke apa??? petutla otak ak mgkuk ckit mggu nih....huhhuhhuhuhuhuhu....

Sunday, April 12, 2009

Behh Woo Main Hujannnnnn........

ujan lebat gler siot.......... tuh jer akuh nk tulisss........hahahahaha......





p/s::: ni demam punya pasal la aku jd cam nih.......huhuhuhu.....

Monday, April 6, 2009

Best ngan x Best

uitttttttttt.......

yang best:: yeaaaaa!!!!!!!! esk ckg mate kta dia xmsk klasss........ leh ak jolly puas2........ ak hrp smua ckgu MC sok.... huhuhuhuhu......ak hrp smua sbjek ckg xmsk.....huhuhu(ni dh melebeh)....... kan senang kalo smua skolah mula PNP kol 7.40 pagi abes kol 9.00 pagi......bru behhh........xla mangkuk sangat dak2 kt m'sia nih........

yang xbest:: ckg mate kata dia xmsk tapi....... dia kasi keja skolah manyak gla siottttttt....... tak terkata dek mulutmu(ubah lgu elyana tak tercapai dek akalmu)....hahahaha......ckg kata nk rombongan gi los wel of tambun....tpi xtau bla....... psanan wat ckg:: xder tmpt len ker ckg nk bwak kami smua.......bwak la gi tanjung rmbtn ker..... tingin gak ak nk jmpa org kt sner.....

ps::: wei!!!! korang jgn nk jolly2 esk...... wat homwek yg ckg kasi tuh.....